Kviečiame finansinius reikalus tvarkyti nuotoliniu būdu ir į Akademinės kredito unijos skyrių vykti tik esant būtinybei (papildyta)

Mieli nariai,

Dėl šalyje paskelbto karantino ir siekdami maksimaliai sumažinti COVID-19 viruso grėsmę bei imdamiesi prevencinių veiksmų, norime užtikrinti Jūsų ir darbuotojų saugumą, todėl kviečiame finansinius reikalus tvarkyti nuotoliniu būdu ir nevykti į klientų aptarnavimo skyrių.

Iki kovo 30 d. keičiamas klientų aptarnavimo pobūdis unijos skyriuje:

  • Atvykstant į AKU privaloma dėvėti apsaugines kaukes. Kas neturite ir negalite įsigyti, rekomenduojama naudoti įvairias skiautes, šalikus.
  • Klientai, pageidaujantys įnešti arba išsigryninti pinigus, atlikti mokėjimus ar gauti kitas bankines paslaugas, į unijos skyriaus patalpas bus įleidžiami tik po 2-3;
  • Klientai, pageidaujantys pasikonsultuoti dėl įvairių tipų kreditų, bus aptarnaujami tik tel. ar el.paštu. Vadybininkų kontaktus visuomet rasite aku.lt/kontaktai skiltyje;
  • Siekdami minimizuoti operacijų grynaisiais pinigais kiekį, laikinai nustatėme nemokamo išgryninimo iš atsiskaitomosios sąskaitos limitą – 1.000 Eur/mėn.

Rekomenduojame, esant galimybei, rinktis elektroninius klientų aptarnavimo kanalus: kasdienes operacijas atlikti per el. bankininkystę, esant klausimams skambinti į unijos skyrių, norint atlikti grynųjų pinigų operacijas – rinktis bankomatų paslaugą.

Taip pat norime atkreipti jūsų dėmesį, kad atsižvelgiant į viruso plitimo būdus, rekomenduojame vengti grynųjų pinigų ir rinktis bekontaktį atsiskaitymą. Jeigu visgi naudojatės bankomatu, kurie yra reguliariai dezinfekuojami, mūvėkite pirštines arba vėliau nepamirškite nusiplauti rankų.

Būkime sąmoningi ir sveiki.Susisiekite su mumisInternetuEl. paštu: info@aku.ltMūsų konsultantai pasirengę Jums padėtiSkambinkite (darbo val. 9:00-17:00) +370 686 53542, +370 37 408 555Akademinė kredito unija