Kviečiame finansinius reikalus tvarkyti nuotoliniu būdu ir į Akademinės kredito unijos skyrių vykti tik esant būtinybei

Dėl šalyje paskelbto karantino ir siekdami maksimaliai sumažinti COVID-19 viruso grėsmę bei imdamiesi prevencinių veiksmų, norime užtikrinti Jūsų ir darbuotojų saugumą, todėl kviečiame finansinius reikalus tvarkyti nuotoliniu būdu ir nevykti į klientų aptarnavimo skyrių.

Iki balandžio 27 d. keičiamas klientų aptarnavimo pobūdis unijos skyriuje:

  • Klientai, pageidaujantys įnešti arba išsigryninti pinigus, atlikti mokėjimus ar gauti kitas bankines paslaugas, į unijos skyriaus patalpas bus įleidžiami tik po 2-3;
  • Klientai, pageidaujantys pasikonsultuoti dėl įvairių tipų kreditų, bus aptarnaujami tik tel. ar el. paštu. Vadybininkų kontaktus visuomet rasite aku.lt/kontaktai skiltyje;
  • Siekdami minimizuoti operacijų grynaisiais pinigais kiekį, laikinai nustatėme nemokamo išgryninimo iš atsiskaitomosios sąskaitos limitą – 1.000 Eur/mėn.

Rekomenduojame, esant galimybei, rinktis elektroninius klientų aptarnavimo kanalus: kasdienes operacijas atlikti per el. bankininkystę, esant klausimams skambinti į unijos skyrių, norint atlikti grynųjų pinigų operacijas – rinktis bankomatų paslaugą.

Taip pat norime atkreipti jūsų dėmesį, kad atsižvelgiant į viruso plitimo būdus, rekomenduojame vengti grynųjų pinigų ir rinktis bekontaktį atsiskaitymą. Jeigu visgi naudojatės bankomatu, kurie yra reguliariai dezinfekuojami, mūvėkite pirštines arba vėliau nepamirškite nusiplauti rankų.

ĮEITI Į UNIJOS PATALPAS BE APSAUGINĖS VEIDO KAUKĖS GRIEŽTAI DRAUDŽIAMA!

Susisiekite su mumis

Internetu

El. paštu: info@aku.lt

Mūsų konsultantai pasirengę Jums padėti.

Skambinkite (darbo val. I-V 9:00-17:00)

+370 686 53542, +370 37 408 555