Dėkojame dalyvavusiems AKU narių apklausoje

Apklausoje dalyvavo – 234 nariai. 95 proc. narių į apklausos klausimus atsakė būdami Lietuvoje, o kiti 5% – būdami kitose Pasaulio vietose, iš 8 užsienio valstybių: Didžiosios Britanijos, Kinijos, Vokietijos, Suomijos, Turkijos, Estijos, Gruzijos ir Kipro. Apklausoje dalyvavo 52 proc. vyrų ir 46 proc. moterų; daugiausia tai buvo fiziniai asmenys, besinaudojantys unijos paslaugomis savo reikmėms, o juridinių asmenų dalis buvo nežymi.Apklausoje dalyvavo – 234 nariai. 95 proc. narių į apklausos klausimus atsakė būdami Lietuvoje, o kiti 5% – būdami kitose Pasaulio vietose, iš 8 užsienio valstybių: Didžiosios Britanijos, Kinijos, Vokietijos, Suomijos, Turkijos, Estijos, Gruzijos ir Kipro. Apklausoje dalyvavo 52 proc. vyrų ir 46 proc. moterų; daugiausia tai buvo fiziniai asmenys, besinaudojantys unijos paslaugomis savo reikmėms, o juridinių asmenų dalis buvo nežymi.Apklausoje daugiausia dalyvavo: darbuotojai – tarnautojai, įmonių vadovai bei specialistai. Šiemet moterų apklausoje dalyvavo daugiau nei pernai, taip pat padidėjo apklausoje dalyvavusių senjorų dalis. Apklausoje dalyvavo mažiau narių, kurių amžius iki 30 m., tačiau padaugėjo 31-45 amžiaus respondentų. Padaugėjo apklausoje dalyvavusių mokėjimo kortelių ir indėlių naudotojų, tačiau sumažėjo apklausoje dalyvavusių paskolų gavėjų dalis.Skolinimosi srityje išryškėjo skolinimasis iš fizinio asmens. Džiugu, kad nariai nesirinko Greitųjų kreditų kaip skolinimosi šaltinio. Daugiausia apklausoje dalyvavusių narių neoficialių pajamų negauna. Dažniausiai pasitaikantys neoficialūs priedai – iki 1000 Lt/mėn. Nariai naudojasi ir kitų bankų paslaugomis, tačiau padaugėjo vien AKU paslaugomis besinaudojančių narių (8,1 proc.). Daugiausia narių kito banko paslaugomis naudojasi, nes tik ten pervedamas jų darbo užmokestis. Lemiami buvimo AKU nariu veiksniai – mažesni mokėjimo paslaugų įkainiai, Lietuviška paslauga, geros indėlių ir paslaugų palūkanos, mažesni administravimo mokesčiai, paprastesnės procedūros ir didesnė tikimybė gauti paskolą, dirbama nariams, nesiekiant naudos sau.Daugumą apklausos dalyvių (59 proc.) tenkina i-unijos kokybė. Nariai pageidauja tokių patobulinimų: Greitesnių pavedimų, spartesnės mokėjimo sistemos ir lėšų įskaitymo, tiesioginio debeto ir periodinių mokėjimų paslaugų, aktualaus kortelės likučio atvaizdavimo. Taip pat nariai pageidauja internetu valdyti terminuotus indėlius, atlikti operacijas užsienio valiuta. Kadangi AKU yra tik paslaugų tiekėjas – tarpininkas, kuris aptarnauja narius Lietuvos Centrinės Kredito Unijos (LCKU) teikiamomis paslaugomis, įvairūs pakeitimai ir patobulinimai i-unijos sistemoje yra atliekami nuolatos ir centralizuotai visoms Lietuvos Centrinės Kredito Unijos narėms, teikiančioms i-unijos paslaugą, todėl individualiai atlikti tam tikrų pakeitimų negali, tačiau patikiname, jog jūsų nuomonė ir išsakytos pastabos yra perduodamos atsakingiems LCKU specialistams.Daugumai respondentų unijos vieta mieste yra patogi (76,9 proc.), o kiti išsakė pastabas dėl vietų prie unijos automobiliams pastatyti, pageidavo, kad unija turėtų filialus beveik visuose Kauno mikrorajonuose. Taip pat buvo išsakytos pastabos dėl unijos darbo laiko, tačiau jis yra suderintas ir taip pat priklauso nuo LCKU darbo laiko bei centralizuoto duomenų ir mokėjimo operacijų perdavimo. Atskirais, išskirtiniais atvejais, kai reikia pasirašyti sutartis, o Jūs negalite atvykti darbo laiku, galima tartis su vadybininku asmeniškai dėl abiems pusėms patogaus laiko.Beveik visas unijos paslaugas apklausos dalyviai įvertino „gerai“, o narių aptarnavimo kokybę ir aptarnavimo kultūrą „gerai“ ir „labai gerai“ įvertino atitinkamai 86 proc. Ir 88,1 proc. Respondentų. Nariai „labai gerai“ įvertino mokėjimo kortelių ir mokėjimo pavedimų įkainius, o kitas paslaugas vertino „gerai“. Apklausa ir susitikimai su nariais parodė, jog unijos siunčiamų pranešimų el. Paštu kiekis nėra per didelis. Unija dažniausiai siunčia informaciją apie įvairias akcijas, išskirtinius narių pasiūlymus nariams, vykstančius renginius ir susirinkimus. Unijos vedama statistika rodo, jog vidutiniškai per mėnesį nariams, pateikusiems galiojančius el. pašto adresus, yra išsiunčiama apie 2 el. laiškus.Į klausimą ką nariai rinktųsi - pavedimo ar lėšų įskaitymo mokestį, vieningos nuomonės nebuvo, ir abi sritys gavo panašų balsų skaičių. 78,7% narių mano, jog darbuotojams uniforma nereikalinga ir tai yra vienas unijos išskirtinumas nuo bankų sistemos. Daugiausia apklausoje dalyvavusių asmenų – nariai iki 3 metų. Dauguma apklausos dalyvių yra rekomendavę AKU savo draugams. Džiugu, jog beveik pusė apklausoje dalyvavusių narių žino apie AKU premijų sistemą.Dėkojame visiems nariams, skyrusiems laiko ir dalyvavusiems apklausoje bei sąžiningai ir nuoširdžiai atsakiusiems į anketos klausimus. Apklausos rezultatai padėjo nustatyti narių poreikius, pasitenkinimo unijos paslaugomis lygį, bei reikšmingai prisidėjo prie unijos strateginių planų kūrimo. Dėkojame, kad taip aukštai vertinate mūsų teikiamas paslaugas ir aptarnavimo kokybę, bei džiaugiamės būdami Jūsų draugiški finansų partneriai!