Nuoširdžiai dėkojame visiems AKU nariams, aktyviai dalyvavusiems narių kasmetinėje apklausoje. Tikimės, kad tai leis mums dar labiau stengtis ir tobulėti, nariams bus visada malonu pas mus apsilankyti ir naudotis mūsų teikiamomis paslaugomis.
Šiais metais apklausoje dalyvavo 172 narių. Pagrindinis jos tikslas buvo įvertinti klientų pasitenkinimą aptarnavimo lygiu, teikiamomis paslaugomis bei Akademinės kredito unijos veikla. 86,1 % respondentų vertina, kad darbuotojų profesionalumas yra labai geras arba geras.
Taip pat daugeliui iš Akademinės kredito unijos darbuotojų ir valdymo organų narių kartas nuo karto iškildavo klausimas, ar mes ne per dažnai siunčiame savo nariams naujienlaiškius, todėl nutarėme paklausti, ką jie apie tai galvoja.
Akademinė kredito unija šiais metais vykdė akciją „20 metų – 20 gerų darbų“ todėl buvo aktuali informacija, ar nariai pastebėjo gerus darbus, kurie buvo publikuojami portale kasvykstakaune.lt.
Buvo pateiktas klausimas: Jeigu būtų nuspręsta kurti AKU narių klubą, ar būtumėte aktyvus klubo narys (-ė)?
Apklausoje dalyvavę nariai pateikė įvairių pasiūlymų, bet daugiausiai pastabų buvo sulaukta dėl internetinės bankininkystės „i-unija“. Kadangi šią paslaugą teikia LKCU, o mes ja naudosimės tik laikinai, (nes nebesame LCKU nariai) todėl visas pastabas perdavėme naujos internetinės bankininkystės kūrėjams, kad jie galėtų sukurti tobulesnę ir patogesnę programą. Taip pat pateikiame keletą AKU narių siūlymų ir pageidavimų:
Dėkojame visiems nariams dalyvavusiems apklausoje bei pateikusiems savo pasiūlymus kaip tobulinti AKU veiklą. Jūsų nuomonė ir pasiūlymai mums padeda tobulėti ir gerinti aptarnavimo bei paslaugų kokybę.